ЗАШТО ЕДУКИН ПРОГРАМ УЏБЕНИКА ИЗ ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА?
Едукини уџбеници из енглеског језика настали су након пажљивог увида у постојеће стање наставе страног језика у нашим школама, као одговор на њене актуелне токове и изазове.
На основиу бројних анкета које смо спровели увидели смо да наставници енглеског језика у мањој мери користе уџбенике домаћих издавача, које често оцењују као застареле, неадекватно ликовно-графички опремљене, са пратећим аудио-записима на којима текстове не читају изворни говорници.
Са друге стране, анкетирани наставници оценили су и да су многи уџбеници страних издавача површно прилагођени нашем говорном и културном подручју.
Тако је данас највећи број уџбеника страних језика рађен генерички, према истом принципу за различите земље. Такви уџбеници често нису у довољној мери усклађени са нашим Планом и програмом, због чега наставници обично морају да припремају прилично додатног материјала.
Културну неприлагођеност ученицима нашег поднебља често прате информације које се не могу функционално искористити на часу.
Припреме за час нису у довољној мери детаљне, и постојећи приручници у том смислу у одређеном броју случајева не одговарају на све изазове наставничког позива у Србији.
Као и код наших осталих издања, и у програму рада на уџбеницима енглеског језика наша кућа окренула се онима који о томе највише знају: успешним и креативним наставницима. У сарадњи са ауторима који имају богато наставничко искуство, настале су иновативне књиге које представљају изванредну подршку настави страног језика.
ЕДУКИН програм уџбеника из ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА:
- У потпуности прате План и програм прописан од стране Министарства просвете.
- Лексички, граматички и тематски избалансирани.
- Прилагођени часу од 45 минута.
- Визуелно изузетно привлачни, са креативним решењима илустрација.
- Градираност вежбања омогућава праћење рада како слабијих, тако и напреднијих ученика.
- Смењивање принципа „обнављање претходног градива – увођење новог градива”, што наставнику омогућава да реализује наставни план подједнако успешно са ученицима различитог нивоа знања и предзнања.
- Баланс између наративног текста и дијалога.
- Довољно материјала и за напредније ученике.<
- Систематично понављање градива из претходних разреда даје могућност ученицима са слабијим предзнањем да усвоје пропуштено.
- Изузетно детаљан опис сваког часа у Приручнику за наставнике и дневним припремама, поготово за 1. и 2. разред, у којима се прати прописани План и програм аудио-визуелног рада и даје исцрпан опис додатних активности.
- ЦД са изворним говорницима, који у потпуности прати садржаје из уџбеника и радних листова.
Поред тога:
- Јасни, прегледни, доследни и лаки за сналажење.
- На страници се транспарентно види организација часа.
- Начин излагања у уџбенику у складу са методиком часа страног језика.
- У уџбеницима од 3. разреда равномерно заступљене све 4 језичке вештине.
Посебно занимљиво:
- Ауторске песмице у млађим разредима реализоване на савремен и деци привлачан начин, а лексички корисне за увођење новог вокабулара.
- Преко 100 активности/игара описаних у Приручнику за 1. разред које се могу користити за млађи узраст.
- Комплет од 148 флеш-картица уз серију Let’s Play English!
- Подстицајни примери културних паралела између Велике Британије и Србије, посебно истакнути у уџбенику за 5. разред.
УЏБЕНИЦИ СА РАДНИМ ЛИСТОВИМА
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
ПРЕЛИСТАЈ! | ПРЕЛИСТАЈ! | ПРЕЛИСТАЈ! | ПРЕЛИСТАЈ! | ПРЕЛИСТАЈ! | ПРЕЛИСТАЈ! |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
ПРЕЛИСТАЈ! | ПРЕЛИСТАЈ! | ПРЕЛИСТАЈ! | ПРЕЛИСТАЈ! |
ГРАМАТИКА
![]() |
![]() |
ПРЕЛИСТАЈ! | ПРЕЛИСТАЈ! |
ТЕСТОВИ (+ ИНИЦИЈАЛНИ/ЗАВРШНИ)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
ПРЕЛИСТАЈ! | ПРЕЛИСТАЈ! | ПРЕЛИСТАЈ! | ПРЕЛИСТАЈ! | ПРЕЛИСТАЈ! | ПРЕЛИСТАЈ! |