Едукини уџбеници из ИСТОРИЈE 5 – 8 ПРЕЛИСТАЈ!
УЏБЕНИЦИ
- Оптимална количина информација; уважавање броја расположивих часова и могућности ученика.
- Јасна и прегледна структура: наставне јединице конципиране тако да је јасно уочљив основни текст, док су важни појмови графички издвојени.
- Илустрације, слике и шеме правилно су распоређене у изузетно квалитетној графичкој обради и у служби су основног текста.
- Чести упоредни табеларни прегледи садржаја лекција на најбољи начин упућују ученике на повезаност историјских догађаја, на њихове узроке и последице.
- Подстицање различитих облика учења, нарочито самосталног рада.
- Повезаност са осталим предметима заступљена у већини наставних јединица.
- На крају наставних тема дат је систематизован приказ најважнијег градива, често у виду табела, што олакшава учење.
РАДНЕ СВЕСКЕ
- Разноврсна питања, усклађена са уџбеником, као и са Образовним стандардима за крај обавезног образовања, сврстана у три нивоа постигнућа (основни, средњи и напредни).
- Функционална припрема за полагање мале матуре на крају осмог разреда.
- Радне свеске за пети и шести разред садрже историјску читанку, која доноси и низ изабраних одломака из историјских извора.
ИСТОРИЈА ЗА ШЕСТИ РАЗРЕД
УЏБЕНИК у припреми
- Јасна и прегледна структура лекције олакшава организацију часа и рад ученика код куће.
- Оптимална количина информација у односу на број часова и могућности ученика.
- Основни текст прати обиље додатног материјала, који подстиче радозналост и мотивише ученике на рад.
- Садржи мноштво разноврсних задатака и налога који подстичу различите активности ученика.
- Изузетно богата ликовно-графичка опремљеност.
- Велика заступљеност систематизација у виду прегледних табела и графичких приказа олакшава утврђивање градива.
- Подстиче самостално стицање и утврђивање знања, као и истраживачки рад ученика.
РАДНА СВЕСКА СА ИСТОРИЈСКОМ ЧИТАНКОМ – одобрено!
- Свака наставна јединица садржи десет разноврсних питања, која су усклађена са уџбеником, као и са Образовним стандардима за крај обавезног образовања, сврстана у три нивоа постигнућа (основни, средњи и напредни). Њихов задатак је да се ученици што боље припреме за полагање мале матуре на крају осмог разреда.
- Низ изабраних одломака из историјских извора. Одломци су подстицајни, кратки и прилагођени узрасту и развојним способностима ученика. Историјске изворе прате питања, истраживачки задаци и упутства за радионице, који имају за циљ формирање критичког и историјског начина размишљања и развијање истраживачког духа код ученика.
- Додатни занимљиви историјски текстови мотивишу ученике да заволе предмет и наставници их могу користити као материјал за изборни предмет Свакодневни живот у прошлости.
- Неме карте, направљене на основу историјских карти из уџбеника. Од ученика се очекује да у тим вежбањима обележе градове, осенче државе, уцртају правце освајања или колонизације и сл. На тај начин ученици развијају осећај за историјски простор и боље разумеју и савлађују просторно-географске одреднице.
![]() |
![]() |
ПРЕЛИСТАЈ | ПРЕЛИСТАЈ |