О погрешном образовању - једина књига која обједињује текстове Ноама Чомског фокусиране на проблеме савременог образовања јесте интелектуално провокативно штиво једног од најнавођенијих мислилаца у историји, и јединог живог ауторана листи најцитиранијих, на којој се налазе имена попут Платона, Шекспира или Фројда. Ово дело представља незаобилазан избор текстова о месту и смислу образовања у контексту социјалне, економске и политичке динамике савременог света.
Чомски широко заснива разумевање образовних потреба, почевши од измењене улоге школа у данашњем друштву до предлога нових модела образовања;луцидно укрштајућиглобалне технолошке промене - којима доминирају примат и одговорност медија - са демократском улогом образовних установа.
Бранећи мисао да истински демократско друштво не може да опстане у свету који се убрзано мења уколико се приступ образовању драматично не реформише, аутор надахнуто уочава да се „право учење дешава у процесу откривања истине”.Ауторова критика начина на који тренутни школски систем „погрешно образује”, и његови предлози за промену - представљају темељну литературу за наставнике, родитеље, људе запослене у школској администрацији и све оне који брину о будућности нараштаја којима остављамо овај свет у наслеђе.
Према Чомском, образовни процес смислен је само уколико значи практиковање слободе: „Добар наставник зна да ученицима може да помогне на најбољи начин тако што ће им дозволити да сами пронађу истину.”
Читалац ове књиге позван је да учини то исто.